אמנת השירות

אנו ב"מרוז סוכנות לביטוח"

מאמינים כי הלקוח נמצא במרכז וכי שירות הניתן תוך אחריות, כבוד, מקצוענות וזמינות יוצר קשר ארוך טווח בין הסוכן ללקוח.

במסגרת אמנת השירות אנו מצהירים ומתחייבים כדלקמן:

הגינות וכבוד: משרדנו מתחייב להתייחס לכל לקוח בהגינות ובכבוד.

מקצועיות: בעל הרישיון במשרדנו מחויב להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם

יינתן השירות לכל לקוח ולהיות בקיא בשינויים ובעדכונים בתחום העיסוק של משרדנו.

פרטיות: משרדנו מתחייב לכבד ולשמור את פרטיותו של כל לקוח.

תקשורת: משרדנו מתחייב לקיים תקשורת יעילה עם כל לקוח בהתאם לדרכי ההתקשרות הנהוגים במשרדנו, לפי בחירת כל לקוח (פירוט בהמשך אמנה זו).

זמינות: משרדנו מתחייב לספק מענה ענייני ומתאים לצרכי כל לקוח בזמן סביר ממועד פניית הלקוח תוך מסירת תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן (פירוט בהמשך אמנה זו).

 

שעות קבלת הקהל במשרדנו ודרכי התקשרות:

בימים: א' עד ה', בין השעות: 08:00 ועד 16:30

טלפון: 03-5621110, דואר אלקטרוני: [email protected], וואטסאפ 035621110

כתובת למשלוח דואר: קרליבך 1, תל אביב, מיקוד 6713205

אתר אינטרנט: www.meroz.co.il

לקוח יקר, באפשרותך לבחור את אמצעי ההתקשרות באמצעותו משרדנו יצור עימך קשר: טלפון, דואר לכתובת מגוריך, דואר אלקטרוני או הודעה למספר הטלפון הנייד שלך (ככל שזה מאפשר קבלת הודעות).

לוחות זמנים לקבלת השירות ממשרדנו:

  • מענה ראשוני לפניית לקוח – תוך 2 ימי עסקים.
  • לקוח המבקש לתאם פגישה או לשוחח עימו – תוך 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
  • העברת אישור, מסמך, בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך 7 ימי עסקים.
  • מסירת מסמכים ללקוח )הקשורים ללקוח והמצויים ברשות משרדנו( – תוך 3 ימי עסקים.
  • בקשר למוצר פנסיוני – פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח – תוך 7 ימי עסקים.

יובהר כי בנסיבות מיוחדות ייתכן כי פרקי הזמן למתן השירות המבוקש יהיו ארוכים יותר אך סבירים, בנסיבות העניין.